Sunday, November 8, 2009

Sydligare breddgrader

Det är faktiskt någon ide att jag skriver här. Nu har jag äntligen skaffat en visitor counter så jag vet att det faktiskt finns folk som kikar in här, trevligt!

Jag befinner mig i Skåne, försöker acklimatisera mig inför Spanien, inatt bär det av till Malmö och sen Köpenhamn, Kastrup och sedan slutdestinationen Costa Brava =)

Idag måste taxi bokas så att jag kommer till Malmö och sen blir det till att upptäcka Lund!

Så hittills lever jag, I'm alive!
Förresten kan jag informera er om att min väska vägde 21 kg och max var 20 så det blev till att försöka slita ur kläder men eftersom jag packat så bra var det inte så lätt.. Men det gick (tror och hoppas jag) jag hamnade på prick 20 kg tror jag. tyvärr ju inte kläder det som väger mest utan schampo,lotion osv. och även fast jag tog ut det jag kunde så hjälpte det inte heller så mycket så.. Annars får jag trycka ner så mycket jag kan i handbagaget, en stor sopsäck hahaha!

Det är förhoppningsvis inget problem haha.

Ha en trevlig dag och hoppas helgen varit bra!

Cornelia

No comments: