Monday, November 23, 2009

Fullt ös, medvetslös!

Hallå allesammans!
Idag har vi haft vår första skriftliga examen, det kan ha gått lite hur som helst kan jag tala om. Det var kryssprov, plus tio frågor där man skulle svara med meningar. Men jag hoppas att jag får en 4:a iaf. Denna veckan har vi också examen i Välkomstmöte och Första Hjälpen, hoppas det går bra. Att arbeta i grupper är inte alltid helt enkelt, men jag hoppas allt all vi alla strävar efter samma mål!
Imorgon blir det lite aktiviteter, vet inte riktigt vad som ska hända. Ämnet heter Guidesport, men jag hoppas inte att det involverar sport, för det är extremt olämpligt för mig just nu. Idag köpte jag mer halstabletter och försökte köpa penicillin, men det var man tvungen att ha recept för där. Men jag köpte någon hostmedicin som verkar dämpa hostan i alla fall.

Nu ska jag och min sambo kolla lite på Sex and the City!

Godnatt!

Cornelia

2 comments:

Proceder said...

Inget Texas ikväll alltså! Mysigt med datakväll! ;P

//m

Issa said...

Stackare. Saknar min partner nu måste jag erkänns. Trollis står still.
Förresten har jag fått tummen ur och också skaffat en blogg.
Chaarlys.blogg.se
heter den. Höhö , den är väldigt rosa för tillfället. Redigera stilmallar o tjosan är inte min grej riktigt