Thursday, November 5, 2009

LillLördag

Nu är jag riktigt nöjd faktisk, ny layout på bloggen, en säker hemresa och en trevlig kväll med Madson. Varma mackor, te, Slumdog millionaire och trevligt sällskap bestod alltså min kväll av.

Nu börjar jag faktisk bli pepp inför resan, har haft lite svårt för det av olika anledningar men nu kommer det. Idag shoppade jag och mor på apoteket för typ 700 kr. Det vanliga reseapoteket plus lite flourtabletter, hudlotion mm. blev det till oss. När hela huset lämnar Sverige så får var och en ha med sig ett apotek i miniformat.

Imorgon blir det väl dags för mig att ta fram resväskan, ska försöka få den lite snyggare än vad den är just nu efter mina resor och otaliga bagageband. Redan efter invigningsresan var den ful så nu ska den skrubbas med såpa och bli riktigt lysande fin! Jag älskar verkligen Titans X2 väskor, dom är riktigt snygga och har dessutom så jätte fina färger som är alldeles glansiga.

Jag kan ju tillägga att den är stor nog att rymma mig och den går bara inte att missa på bagagebandet vilket är sjukt praktiskt när alla andra har svarta, marinblå, grå osv. då sticker man inte ut så mycket :P


Nu tackar Lundgren för sig och tänker på att det är läggdags!
Sov gott världen!
C

No comments: