Thursday, November 5, 2009

A little feeling, if you will?!

Dagen har hittills inte varit jätterolig tyvärr.. P kommer hem idag för en spelning imorgon, men jag trodde att vi skulle hinna träffas lite innan jag åker ändå, men icke. Tydligen gick repet igår jätte dåligt så hela kvällen och hela dagen och kvällen imorgon också. Som om inte detta var nog så blev jag medbjuden att gå med dem ut, en fredag?!! Visst, gillar man Backstage så kanske det går men annars är ju utbudet i stan helt klart extremt begränsat, det är ju torsdagar eller lördagar som gäller, Lipz liksom... Lördag lämnar jag ju hur som helst denna stad för en tid framöver så det ärväl tveksamt om P kommer ha någon tid för mig vilket ju är tråkigt då jag gärna hade känt mig lite prioriterad. Ord betyder ingenting om man inte säger dem med lite inlevelse, känsla och ärlighet. Jag kanske är för bra på det själv, men hur svårt kan det vara? Ska man trösta någon eller visa att man tycker om någon kan man använda sig av ord, men man måste mena det man säger.

Lite inlevelse och allt hade varit okej.Om det lät som att du faktiskt var uppriktigt ledsen, då hade jag inte blivit upprörd.

Eftersom den person som står mig närmast i livet inte läser bloggen speciellt ofta så är detta förmodligen ganska bortkastat, men skit samma. Ibland är det bättre att skriva ner sina tankar och känslor, man får sätta ord på det och prata till punkt.

Idag blir det fika med Isabelle, vi snålisar ska slå på stort idag, hahaha! Sen får vi se om jag känner för att hämta P och hans två kompisar, inte så kul att vara taxi heller kanske men han har trevliga kompisar så vi får väl se...







Have a nice day!

C

1 comment:

Isspiss said...

Det var en riktigt god fika :) Måste göras om direkt när du är hemma.
Nu Innebandy :P wish me luck