Sunday, November 15, 2009

Söndag

Hoho!!

Nu har jag äntligen tid att skriva igen, här är det fullt upp.. De flesta dagar har vi lektioner mellan 09.00 och 22.30 med en två timmars lunch mellan 13-15.00 och sedan middag mellan 19.00 och 20.30! Vi har examen nästa vecka på transfer så ikväll ska jag skriva på den, men naturligtvis var jag tvungen att prata med min Peter =)

Igår hade vi barrunda "Black and White" där hälften var svarta och hälften vita, vi besökte fem barer som öppnat bara för oss och festade, jag var inte på partyhumör och kände faktiskt att jag saknade mina ladies där hemma, så girls, jag tänker på er, helt klart.Och ni är Helt FANTASTISKA!!!

Har allt träffat en del trevligt folk här nere men det är inte så lätt som jag trodde att lära känna folk. I och med att vi har lektioner jämt och att vi är så många (180)

Ha det så bra!!

och jag uppskattar alla kommentarer, massor!!
Puss

Cornelia

2 comments:

madde said...

kämpa på gumman och döm ingen för snabbt bara för de visar en vis sida:) lycka till på provet om transfer! kram

Isa said...

Saknar dig allt Corre. Alla drar ju nu, har ingen att festa med. Jag håller på att torka ut tror jag.
NÄr kommer du hem och kan rädda mig?