Thursday, December 10, 2009

Hej hopp, jag är back in town!

Jag har under månaden i Spanien ätit mer än min årsranson av pizza. Och det kan nog dröja ett tag tills jag käkar en igen. I min sista pizza jag åt tuggade jag nämligen plötsligt på en sten. Mitt riktigt dumma nöt som jag är sa jag, av någon Outgrundlig anledning, inte till utan skickade bara iväg maten som vanligt när vi ätit klart. Min tand kändes vass och jag tänkte att en bit av tanden strukit med, fick en akuttid hos tandläkaren och ja, det hade gått av en bit av min tand. Jag borras i och under en gammal lagning finns det karies, tur för dem att jag åt sten och att jag fortfarande har gratis tandvård!!

Hur som helst har jag varit bedövad betydligt längre än de en till två timmar han snackade om att det skulle ta innan den släppte. jag har alltså gått ikring och varit bedövad i halva munnen och käken vilket har varit en ganska märklig känsla. Tandläkaren var dessutom en torrboll, när jag fnissade över hur roligt det kändes att inte känna något fick jag inget fniss eller något gehör tillbaka om man säger så. Hade jag varit han hade jag ju liksom "ja visst känns det konstigt haha" men men.. Icke nej!

Förövrigt sitter jag här och surfar efter julklappar, det blir mer och mer Unicef för varje år som går, vad behöver vi egentligen? Kolla in deras gåvoshop!

De sista videoklippen från Lloret de mar kommer så småningom!!

Ha en trevlig kväll =)

Cornelia

No comments: