Monday, December 7, 2009

Hej Päron!

Detta inlägget är tillägnat mina Päron, det är nämligen så att de har undrat hur man kollar på mina videoblogginlägg, det enklaste är ju att klicka på bilden och så börjar den spela mig.

Jag tackar för alla de fina kommentarerna jag har fått, det vill säga, inga!

Nu har jag hur som helst badat i medelhavet och det var skönt trots att det inte var någon jättevärme utomhus.

Även detta finns det bildbevis, eller filmbevis!

Ikväll blir det party på texas och sen blir det eftersnack i vårt kära rum 1454!

Jag och min sambo sörjer nu för att det är vår sista natt tillsammans, sorgligt men sant!

Detta blir mitt sista blogginlägg från Lloret de mar på plats, men det kommer mer videobloggar från stället!

Så nu tackar jag för mig och för denna månad och med det säger jag;

Over and Out!

No comments: