Sunday, December 20, 2009

Lite updates

Det är väldigt roligt, jag har nämligen gjort lite updates här på bloggen.
Ni har förmodligen redan sett att man under varje inlägg kan ge lite feedback utan att skriva en kommentar, istället trycker man bara på "Roligt" om man tycker det, "Spännande" om man tycker det, eller "sorgligt"om man tycker det. Det är jätte kul för mig att få lite feedback på vad ni tycker, så jag tacka för alla klick och alla kommentarer :D

Är det så att ni vill veta när jag uppdaterar bloggen har jag nu fixat så att ni kan skriva in er email i den lilla rutan längst upp och får då ett email när jag skrivit något nytt, praktiskt va?

Min kära bloggkollega har nu också landat i Sverige, hon var borta drygt en vecka till och åkte skidor och blev då också Skidguide! www.anna-martina.blogspot.com

Ha det så bra!

Cornelia

No comments: