Tuesday, January 12, 2010

About me

Jag tänkte att jag kanske har någon läsare som faktiskt inte känner mig,och då kan det vara svårt att hänga med i svängarna. Så jag tänkte därför ge er ett helt Quiz, på engelska men med mina svar!

About Me

Basics


First Name:
Cornelia

Birthday:
july 5

Eyes:
green

Hair:
blond

Fav color:
pink, blue, green...

Fave Food:
brunkål, farmors köttbullar

FRIENDS AND LIFE


Do you like anyone?
Yes, almost anyone

What's the best feeling in the world:
Beeing on your way

HAVE YOU:


Ran away from home:
no

Been in love:
Yes I am!

Done a drug:
Never

RANDOM

Ice Cream:
is Goood!!

WHO Makes you laugh the most:
A funny person- Martina!

HAVE YOU EVER

Been in love?:
yes

Been used?:
no

Done something you regret?:
not really

Cheated on someone?:
no


Godnatt!

Cornelia

No comments: