Wednesday, January 13, 2010

Igår var jag snäll, jag lånade nämligen glatt ut en väska till min resekumpan, och efter att hon provat den under dagen var den inte till belåtenhet utan hon kom, ett dygn senare, tillbaka för att hitta en ny! Jag tror kanske att det faktiskt var bra för jag har nämligen själv bestämt mig för att ha den utlånade-och-tillbakalämnade-väskan!


Mitt bagage blir åter min trogna orangea resväska som de två senaste gångerna har fått följa med mig till USA och faktiskt också på mina tre senaste resor. Efter Spanien var den ännu mer smutsig och tyvärr blir det nog bara värre denna gången. Hur som helst är den ändå underbart och så stor att jag tror att jag skulle rymmas i den!

Ikväll blir det så klart till att ladda upp med antingen de sista avsnitten av säsong sex, Sex and THE City eller så blir det filmen :D

Nu är jag verkligen glad och det ska bli så stört kul!! Jag har långt ifrån så många läsare att det skulle vara legitimt att släpa med mig min dator till USA, alltså inget bloggande för min del!

Ha det så bra :D

Cornelia

No comments: