Thursday, January 14, 2010

Sleep is overrated!

01.29 är faktiskt en ganska vanlig tid för mig att bestämma mig för att släcka lampan och sova, fast det känns liksom lite jobbigt att jag ska upp klockan Fem imorgon! Tack och lov inget jobb eller så, utan 12 timmar på två flygplan, jag har alltså en hel del tid att vila ut och sova- om inte annat för att fördriva tiden haha! Jag är iaf väldigt glad att jag ska åka med min käre vän Malin, vi har känt varandra sedan tvåan på lågstadiet och vår första resa var faktisk 09 och vi hade väldigt kul. Perfekta resekumpaner tror jag :D

12 år har vi känt varandra, I've got a GREAT feeling about this :D Och jag har nu laddat med massor av SATC mmmmm...

Take care

Cornelia

4 comments:

Anonymous said...

Skriv om Koldning Corre! Jeg vil lese om hvan Kolding er :)

//Marre

Anonymous said...

Skriv om Koldning Corre! Jeg vil lese om hvan Kolding er :)

//Marre

Anonymous said...

Skriv om Koldning Corre! Jeg vil lese om hvan Kolding er :)

//Marre

malin said...

och det blev helt underbart!jag vill tillbaka nu!