Sunday, January 10, 2010

SÖREN!

Plugga eller inte? Det är frågan som snurrar i mitt huvud, jag var så säker på att jag ändå inte skulle dels för att jag redan hade så många planer, men också för att jag tyckte att jag borde göra massa innan jag började läsa. Men dum som jag är sökte jag ju mest för skojs skull, blev antagen och blev så stört sugen på att börja!! Jag vill, Jag vill, JAG VILL!!! Och frågan är då, är det inte då man borde göra det man vill istället för det man tycker att man borde?

Åååå.. Denna ständiga beslutsångest som plågar mitt arma sinne!

What to do, what to do?

Cornelia

5 comments:

Lovisa said...

du kan alltid börja med att boka dk biljett ska göra det. bokar utan plats... så vi får sitta brevid varandra eller svara på mailet på facebook är du väldigt snäll. kram lycka till med dina tankar, det är verkligen svårt!

Cornelia said...

men börjar jag är DK definitivt ute, så det är därför jag skjuter på det och jag är väldigt långsam och har beslutsångest, men boka det och sen om jag ska med gör jag det också =)

Lurigt detta serrö!

eve said...

vad är det du har kommit in på? update me!! =)

Cornelia said...

sjuksköteskeprogrammet i Jönköping =)

eve said...

ahaaaaaa... spännande, men du kan ju alltid ta det nästa höst?! eller hösten efter det, osv. om det inte känns "rätt" nu! =)