Saturday, January 9, 2010

Music

Jag måste säga att det är synd att man på blogger/Blogspot inte kan ha kategorier, det enda man kan göra är att man kan skriva ettiketter på inläggen men jag ser inget jätte syfte med det eftersom det mest är när man söker på bloggar det kan vara användbart.

Hur som helst har jag idag två musiktips!

A great big slead- The Killers
Don't Shoot me Santa- The Killers
Lite sent med jullåtar kanske ni tänker, men dessa funkar året om. Stort The Killers-fan som jag är är de här låtarna nog de jag har lyssnat minst på, har liksom tyckt att de har varit lite groteska. Men jag har upptäckt att det inte är så illa ;) Och om inte annat kan jag också rekommendera alla deras låtar och vill ni ha ett lite lugnare spår att lyssna på så tycker jag ni ska söka på Razorlight och deras skiva Razorlight och Slipway Fires =)

Snart blir det fullt med NY-peppande :D:D

Cornelia

No comments: