Friday, February 5, 2010

Arbetssökande!

Jag är lite sen i utvecklingen när det gäller det där med att söka jobb.. Först hade jag ju faktiskt jobb och sen Guideskolan då jag var lovad jobb så what was the point? Men igår tog jag tag i det jag sökte till norska apollo, danska Star tours (fritidsresor), fritidsresor och idag skickade jag en ansökan till solresor!

Okej CV-bild?


Jag har gjort första testet hos Star tours så jag hoppas att jag kommer vidare till det andra!

Senare idag blir det väl peter-häng och en sväng till Näl!


Hoppas ni njuter av denna härliga vinterdag!


Cornelia

2 comments:

Proceder said...

Spännande, spännande! Det går nog vägen för jag tycker du verkligen passar som guide Corre.

Jag hoppas att det gick bra på sjukhuset. har inte hört nåt, men tänkte att du får höra av dig när du vill. Me phone is always open for calls from you me friend.

Kram: Marre

Issa said...

Bilden var kanon :) hoppas du får jobb nu!!