Tuesday, February 9, 2010

Kära läsare!

Hej kära läsare!
Jag annonserade här om dagen om jobb på min facebook och kom på att forumet för det ju så klart är här, min blogg!

Så mina tolv trogna läsare, har någon av er jobb på den administrativa/ hr delen på ett av följande företag; Fritidsresor, Star tours, Tui-nordic, Apollo, Kuoni, Ving, Solresor eller annat reseföretag så kan ni ju alltid skriva en kommentar, av risk att en av de tolv är en galning som desperat vill åt min email hänvisar jag till kommentarerna och så får ni suga på email-karamellen lite till...

Jag är helt fantastisk, extremt trevlig, otroligt intressant, sagolikt vacker och är en av de få i världen som är född med ett äkta, innerligt servicemind som slår alla, utom de riktiga proffsen, (jag kräver att ni har en doktorsexamen, minst, i service) med Hästlängder! Jag är dessutom en av de mest mogna människor i åldrarna 19-90 som också har blivit född med att vara imun mot humoristisk torrhet, gäller tyvärr inte min hud. Jag är troligen humor personifierad och kan underhålla vem som helst, även om de varken kan se, höra eller känna. Jag får ofta höra att jag är Guds gåva till mänskligheten och att jag är den perfekta människan på alla plan.

Jag är inte bara den ultimata reseledaren, jag är den ultimata människan och jag kan lova er att ni kommer vilja träffa mig för att sedan anställa mig på stubinen.
Jag är den ni söker och ser fram emot min anställning hos er!

Med de bästa av hälsningar,

Cornelia Lundgren

3 comments:

Lovisa said...

HAHAHAHA förlåt... xD u made my day <3

Cornelia said...

det var tanken, den danska satiren och humorn har påverkat mig :P

Therese said...

Corre du måste kolla din mail... Du måste söka som flygvärdinna till Primera Air och man måste bara vara 18 år... jippi :) Tänkte på dig direkt när jag såg det