Tuesday, March 16, 2010

Dagen

Jobbet gick bra, hade massor av tid hos en dam så jag städade hela lägenheten från alla hyllor till varje liten vrå för att slippa stirra i väggen i typ två timmar (jag skulle alltså städa där, fast inte så länge eller så mycket)

I hopp om att hitta pengar tänkte jag att jag skulle leta igenom alla grattiskort och julkort man fått genom åren, troligen har jag snokat tidigare och hittade inte en spänn. Däremot hittade jag ett komplimenteringshäfte till min Yearbook vilket resulterade i att jag gladdes åt gamla minnen och insåg hur smal jag faktiskt var när jag bodde där, synd att kilona inte ramlar av mig här :P

Förresten skrev herr Barn att jag kunde ta med skidkläder om jag ville eller låna vilket ju låter lovande för mina smidda planer om underbar skidåkning =)

Godnatt,

Cornelia

No comments: