Thursday, March 18, 2010

Torsdag

Idag klippte jag mig hos min härliga frisör hos Hair and Care, hon vet precis hur jag vill ha det och, gör inte lite som hon vill som så många andra frisörer utan lyssnar på vad man vill ha. Har mer frisyr nu igen vilket gläder mig mycket :D


Eftermiddagen spenderades som sällskap till mor i Uddevalla, men allt gick bra och ikväll lämnar päronen huset (och mig) för att istället umgås med sina vänner haha. För att slippa sitta som en riktig fåne och stirra in i väggen och ha tråkigt så hörde jag av mig till min nyopererade vän för att föreslå ett glassmöte :P

Ikväll blir det alltså trevligt häng med glass, perfekt kombination :D
Till helgen ska Peters syster ha 29 års middag så istället för att köpa en blomma (hon bor i Norge) eller köpa värsta presenten skulle jag göra arraksbollar som ju är så gott!!

Nu tror jag det är bäst att jag äter lite så att jag inte äter för mycket glass :P

Ha det så bra,

Cornelia

No comments: