Friday, March 5, 2010

Get to know me, Step 1.

Kära läsare, ni som själva bloggar kanske inte vet.. Det finns nämligen en bloggkälla, ett verktyg som hjälper dig att få reda på allt om din blogg. Till exempel hade någon sökt på apollo reseledare och fått upp min blogg, en annan hade sökt på mitt namn. Mycket intressant detta, undra vem det är som sitter bakom datorn och skriver in Cornelia Lundgren, nägon jag vägrat bli vän med på fejjan, som desperat vill veta vad som hände med the fabulous, one and Only Cornelia..

Men, vem du än är är du välkommen att ta del av mitt liv fyllt av planer, drömmar och beslutsångest!


Take care,

Cornelia

2 comments:

Anonymous said...

spännande, hur vet du att det e så?

//Marre

Cornelia said...

hhahaha! va kul att jag glömde skriva min källa... Google analythics! Man får reda på typ allt man behöver om besökare och allt!