Wednesday, March 10, 2010

Vad tror ni?

Hejsan!
Som genom ett under fick jag en kommentar på bloggen om hur jag skulle göra, vilken tur! Så nu äntligen är det fixat- en helt ny design!

Jag tycker den är häftig det måste jag erkänna (varför annars skulle jag ha den?) men jag har även en annan som är mer anpassad till bilder som om möjligt är ännu mer häftig, men jag lägger inte upp så mycket bilder och då blir den bara konstig. Så antingen börjar jag slänga in en bild i varje inlägg eller så har jag kvar denna och skiter i det. Men jag har gett er, mina ibland så många som 20 tappra läsare, möjligheten att rösta vad ni tycker om min nya layout. När den röstningen är avslutad byter jag till det andra templatet jag funderar på och så får ni rösta om vilken ni gillade bäst, vill ni hjälpa mig med det? Och jaa, jag älskar blogger/blogspot vid såna här tillfällen!!

Cornelia


2 comments:

Anonymous said...

hehe, va bra att man kan skriva kommentarer igen på din blogg oxså. Det har jag saknat. Men du ska veta att jag läser varje inlägg du skriver Corre. Miss u!

//Marre

Ps. Spännande med layout omröstning, något du kopierat från mig kanske *smile*

Lovisa said...

den blev toppen fin hemsidan!! snygg bild btw :D kram hjärtat