Tuesday, March 9, 2010

Xml-filer och blogger templates!

Jag kan berätta en kul sak för er: Det finns massa gratisdesigner till blogger :D Tyvärr lyckas jag inte få till dem på min blogg, eller rättare sagt, jag lyckas inte öppna filen med koden. Det handlar om en mystisk xml fil som öppnar sig i ett explorer fönster och sedan inte går vidare och misslyckade googlingsförsök gör att jag är nära att ge upp. Vad hände med good old Html?

Hur som helst kan jag ju alltid leva på att min blogg helklart har potential, och redan är jäkligt snygg ska jag tillägga!

Förövrigt plöjer jag böcker och bloggar om att vara au pair och lånade till och med en bok som heter "leva med barn"

Godnatt och sov gott!

Cornelia

2 comments:

Emelie Nordstrand Lindgren said...

Är det en xml-fil går du till Layout > Redigera HTML och sen hämtar du upp den från hårddisken ("Hämta en mall från en fil på din hårddisk"). Det går alltså inte att kopiera in xml-texten så som man gör med html. Lycka till :)

Cornelia said...

ÅÅÅ Tack så mycket, nu har jag äntligen fått det att fungera!! :D