Monday, August 30, 2010

Det händer grejer alltså

Tydligen kan det hjälpa att logga in på sin mail stup i kvarten. Precis typ 5 min sen fick jag match nr 2! Mycket kul att jag verkar vara relativt attraktiv på marknaden, ibland är jag bara kick ass bra. Tyvärr tror jag inte heller denna familj är så mycket för mig men jag ska ringa SI imorgon och höra lite vad de säger, själv litar jag på magkänslan, familjen verkar trevlig men päronen jobbar skift vilket innebär att jag har mycket oregelbundna arbetstider.. Men jag fattar ju att man ju också ska ge dem en chans liksom, vill bara hamna rätt från början den här gången och verkligen hitta den bästa familjen för mig :P

Oh well, nu vet ni vad som händer och fötter iaf :P

Cornelia

1 comment:

Louise said...

jättekul, verkligen! Ja, jag matchade med familj numer 18. Det är ju en positiv grej med SI, att man får många matchningar samtidigt :) Ja, jag fick en WOW-känsla redan första gången jag läste familjens brev, kände att detta verkligen kunde vara "rätt". Men sen stod ju inte allt i brevet, såsom religion, matvanor m.m. som var viktigt för mej, men allt sånt fick jag reda på under vårt första samtal, då vi även tackade ja till varandra (efter att ha pratat en timma med mamman och en timma med au pairen)

Kul att du gillar min blogg, och tack för att du talar om det för mej :D