Wednesday, August 25, 2010

Tre tankar och en händelse!

Har just blivit godkänd av Au Pair in America och är alltså nu ute på marknaden för familjer! Hoppas det kommer ett mail eller något snart skulle vara så spännande att få se en riktig ansökan och liksom en riktig familj för att kunna föreställa sig allt på riktigt också!

Funderar på att styla om min blogg, gillar designen men känner för lite mer av mina bilder i toppen igen.

Sedan håller jag för fullt på med au pair videon, tror verkligen det kan hjälpa ens chanser, jag är ju inte den som är den irl utan att jag tror jag kan höja min ansökan ännu mer med en video. Har nu filmat när jag fikar med en kompis, när jag lagar mat och har bakat, sen tänkte jag kanske sitta på en gunga i lekparken när jag bara snackar i allmänhet, känns trevligare att vara utomhus än att sitta inne liksom.. Ni som åkte med SI, hade ni med någon bakgrundsmusik/stillbilder alls, det stod ju bara att man skulle undvika det men de filmer jag sett från CC har ju ofta stillbilder med och jag diggar tanken på att ha några bara. Är ju svårt att visa att jag åker skidor nu på film liksom..

Oh well ge mig tips!!

Ha det så bra :D

Cornelia

1 comment:

Anonymous said...

HAHAHHAHAHA!! Du e för go'. Jag älskar detta inlägg, det e ju grymt! Vad roligt att du blivit godkänd: ett helt nytt äventyr ligger ju nu framför dig! :D

Keep up with u flooooow ;)

//Marre