Wednesday, September 29, 2010

Livsnjutare

Idag har jag inte gjort något vettigt! Bara gjort en lingonparfait, mat till mig och tvättat lite.. Sedan har dagen mest bestått av att läsa igenom Guidelines for a successful year som man nu mera får skriva ut själv (ogilla), och tittat på private practice.

Imorgon måste jag köpa present till min syster- :O Tur att hon bor i egen lägenhet så kan man alltid dra till med något till hemmet!

Röstningen fortsätter och som sagt, glöm inte klicka på Rösta knappen. När röstningen är avslutad kommer jag nog göra en ny header, just nu lutar det ju åt CJ, men vi får se hur det blir- Rösta för kung och fosterland!

Ha det så bra gott folk!

Cornelia

3 comments:

AngeliiQ said...

Hej! Såg att du skrivit på SI grupp sida på fb att du hade din hostfamily redan efter typ en vecka. Sheat va snabbt du fick tag i en! Va det nått speciellt bra i din ansökan som gjorde att det inte tog så långt tid? Jag har precis blivit klar med min ansökan till SI:) Och jag vill komma iväg så snabbt som möjligt. Hade du en video? :) Kram Angelica

Elin Wallstrom said...

Hej, ska du åka till Washington DC och jobba som aupair? :) Jag åker till Annapolis som ligger ca 40 minuter utanför DC den 18 oktober :D Skulle vara kul att prata med ltie fler svenskar som ska dit =)

Emma said...

Hej! Såg att du ska åka till D.C? Jag ska dit med, eller en liten stad strax utanför :) Men såg att du ska åka den 15 november? stämmer det? Jag ska nämligen med åka den 15 november från stockholm :) Skulle vara kul att prata lite med fler svenska som åker då :)