Thursday, September 30, 2010

Plötsligt var det torsdag

Hallå alla människor!
Idag har jag grejat massa, hängde med mamsen på behandling och sen åkte vi och köpte present till kära syster som fyller år idag. Blev nöjd med min present, Älskar folk som har flyttat hemifrån, då finns det alltid något att köpa!

Imorgon beger vi oss ner till det skånska landet igen, fast nu ska vi nog mest hålla oss på västsidan. Hur som helst, ska bli mysigt att umgås och att hänga med farmor!

Nu har jag äntligen hittat två personer som också ska åka till USA den 15:e och båda ska faktiskt åka till kring DC så jag misstänker att vi åker tåget ihop ner också. Tror nog att det finns flest Au Pairer i hela USA kring DC.

En av dessa dagar ska jag sortera min blogg, jag ska ta bort massa etiketter/kategorier så att det bara finns några få!

Fortsätt att rösta, just nu leder CJ men vi får se när röstningen är avslutad!

Ha en bra kväll, själv ska vi ha en sydafrikan på besök ska bli mycket trevligt eftersom han är det =)

Cornelia

No comments: