Thursday, September 30, 2010

20.42

Idag, för ungefär en timme sedan, hände något.. Plötsligt fick jag en underlig känsla i kroppen, energin sprudlade och jag kände hur adrenalinet började flöda runt i min kropp. Jag hade nyss satt på vatten i köket och skulle välja te, då kom det. Sköljde över mig som en våg- Nu är det snart, Nu åker jag snart, snart är jag i USA, SNART ÄR JAG I USAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Jag vill åka idag, helst skulle jag redan vara på flygplatsen, redan vara på G. Jag är otålig, jag känner det nu, jag känner mig så fruktansvärt PEPPAD!



Imorgon ska vi åka till skåne, 09.30 åker vi och innan dess ska jag se andra avsnittet av Greys Anatomy säsong sju!! Hoppas någon vänlig själ har lagt ut det innan så ja kan streama det bara :D

Ha det så bra, och om jag inte bloggar innan så får ni ha en trevlig helg! Och fortsätt rösta och så klart kommentera!!

Cornelia

1 comment:

Lollo said...

Måste och måste. I Virginia måste man inte direkt, jag fick en lapp från min counsellor att ha i bilen, som stod att jag fick köra bil ändå eftersom jag bara är typ utbytesstudent och bara är här i 1 år. Men jag tycker det är en trevlig souvenir, så nu har jag äntligen fixat ett ;) Tog bara 5 månader haha.
Men jag har en kompis här som måste ta körkort eftersom att familjens försäkring inte täcker henne om hon inte har det, så hon får inte köra något alls innan hon fixat det. Men mitt tips är fixa körkortet så fort som möjligt typ, så har du det gjort.