Monday, October 4, 2010

vote

Fem dagar kvar att rösta på mitt smeknamn och just nu leder CJ!! Fortsätt rösta ni som inte redan har gjort det och glöm inte att trycka på Rösta- knappen så att det registreras!

Jag håller titt som tätt på att göra om min blogg och har nu börjat med sidor i bloggen som ju har blivit väldigt populärt i bloggvärlden! Jag gillar det och snart kommer en ny sida att publiceras!

Ha en trevlig måndag, idag ska jag till mitt sista besk med sjukvården innan jag drar, nu är det bara tänderna kvar att kolla på!

Cornelia

3 comments:

Nathalie said...

Ja men det vore ju jättekul! Eller menar du ambassaden? :)
Jag ska se om jag kan få en tid då om det är till ambassaden du menar. :)

Nathalie said...

Tack Cornelia! Jag ar sa glad att du ar en trogen lasare och att du kommenterar sa ofta! Kommentarena har bytytt valdigt mycket under de svara och jobbiga stunderna! Jag onskar dig all lycka till med USA nu!! :) Kram

Nathalie said...

Ja men absolut, jag ska kolla upp sen när jag kan få en tid. :)