Tuesday, October 5, 2010

Nu börjar det närma sig

Nu kan jag checka av två av de saker ja skulle ha gjort innan USA, eller egentligen, här kan ni få en lång lista på allt jag redan gjort, kanske kommer på vissa saker jag har kvar att göra också, vi får se =)

Avklarade:
  • Tandläkaren
  • Köpa kamera
  • Hälsoundersökning
  • Stelkrampssprutan
  • Ungdomsmottagningen
  • Göra färdigt Visum ansökningen och boka tid på ambassaden
Kvar att göra:
  • Betala ambassaden
  • Betala APIA
  • Fixa brev för ambassaden
  • Växla pengar
  • Fixa presenter till VF
  • Skriva packningslista
  • Skaffa internationellt körkort
  • Köpa mediciner
Nu kommer jag inte på något mer, tipsa gärna om det är något jag har glömt. Frågade värdmamman igår om hon kunde komma på något men det hon skrev var redan klart!

Ikväll blir det skypande med henne, eller om 30 min!! Känner mig alltid så glad efteråt, börjar bli väldigt exalterad inför detta!!

Cornelia

No comments: