Monday, September 20, 2010

Något lurt på gång?!!

Idag har jag försökt få tag i SI, visserligen bara via mail, men på olika mailadresser. Mitt Placement pack har ju inte gjort något appearance och jag har nu på allvar börjat tro att någonting är riktigt lurt. Fick svar i fredags från SI där dom undrade om jag inte varit i kontakt med DHL, svarade lite sent så antog att de gått hem från kontoret, men har inte fått ngt svar idag heller, mailade då en annan snubbe där idag och undrade lite var det blev av och om dom visste något, men inget svar där heller. Mailade då deras info@.. och har inte fått något svar därifrån heller, eftersom de brukar vara så snabba att svara på mail börjar jag på allvar oroa mig för att någonting är fel på riktigt :O

Det skulle ju också kunna vara så att dem är på någon konferens eller ngt, men det verkar ju ändå lite skumt om alla som jobbar på kontoret skulle vara borta samma dag så att inge kan få tag på dem.. Mailade därför i desperation till Londonkontoret och väntar svar, skickade det dock nyss så att jag hoppas på svar idag. Tycker bara att det hela är mycket märkligt och jag känner liksom också att, även fast dom inte heller vet, så borde dom ju kunna skriva typ "det borde komma idag", " vi har haft problem med posten" eller ngt annat, verkar så mystiskt att ingen från SI svarar.. Jag skulle kunna ringa dem, men då är jag verkligen en stalker så jag sätter mitt hopp till London..I torsdags var det 10 dagar sedan jag blev godkänd, sista dagen att få det, och idag är det den 14:e dagen, tycker att det ju dessutom ofta borde gå snabbare med DHL eftersom det är en budfirma så att det verkligen ska kunna gå fram och kunna spåras...

Lurigt värre

Cornelia

2 comments:

hallqviiist@hotmail.com said...

vad är det för paket du väntar på? DHL´s paket går att söka efter. Antingen kan du ringa eller så går det nog att kolla internet. hoppas det löser sig :) pusspuss

Sofia said...

Svar: Haha, men dem gör ju typ det. Vart man än är i huset så känner man sig ivägen när dem är här. Så det är lika bra att fly huset. ;)

Tack så mycket!

Jag hoppas ditt paket kommer snart. Och konstigt det där med SI. Så fort jag har mailat till SI har det tagit ca 2 timmar så har jag fått ett svar. Men hoppas det löser sig. :)