Friday, September 17, 2010

Placement pack på vift!

Idag trodde jag verkligen att mitt brev skulle komma, var så säker eftersom jag läst någonstans att det skulle komma inom 11 dagar (idag=11dagen)
Mailade SI, fick svaret om jag inte hört ngt från DHL och nej inte nött, svarade men antar att dom också vill ha helg och inte bara hänga på kontoret så vi får väl se, kommer det med dhl kan det ju faktisk komma senare idag eller kanske imorgon?

Idag har jag jobbat, lång dag för att bli inringd, 7-15 fast hade mycket lite att göra så jag jobbade till 14 bara. Mysig dag dock, skönt att få lite klirr i kassan =)

Ikväll blir det mys med IP, tänkte bjuda på eksta kladdkaka special (krossad mjölkchoklad i smeten!!) med glass till, blir som en fudge sundae, mums!

Imorgon blir det mys med eveson, vet inte hur många av damerna det blir men trevligt blir det, som alltid.

Hoppas jag får mina papper och att läsarna börjar att kommentera lite mer =)

Cornelia

No comments: