Friday, September 3, 2010

Resor

Mitt absolut största intresse är ju att resa vilket jag inte tror kommer som en överraskning för speciellt många. Jag skriver sällan om mina resor på bloggen eftersom jag aldrig bloggar när jag är ute och reser och inte orkar göra någon sorts sammanfattning efter att jag kommit hem.

Detta året har jag hunnit med en del, jag har spenderat åtskilliga tusen på det jag gillar allra mest och ångrar inte en enda krona! Hittills har jag hunnit med
  • New York i Januari
  • Danmark i Februari
  • Tyskland Mars/april/Maj
  • Kentucky under Juni
  • Sicilien i Augusti
Jag hoppas också att jag kommer iväg till staterna ytterligare en gång i år, under mitt au pair år (första år) får man åka utomlands från USA men förlänger man ett år så går det inte det andra året, jag tänker därför passa på att åka både till Kanada och Mexico för jag har alltid velat besöka de två länderna!!

Nu blir det skype och förhoppningsvis matchning :D
Cornelia

1 comment:

malin said...

om du förlänger ett år, får du åka utomlands, bara du åker och fixa ett nytt visum i sverige först (: