Tuesday, September 7, 2010

Ullared!

Idag har jag spenderat dagen på Ullared och GeKå:s, min första upplevelse där och en väldigt spännande sådan. Handlade en del nödvändiga saker så som hårtork och jacka samt en hel del små krafs, hittade en filt med sverigedekaler och texten Sverige på, tyckte den var passande, får den plats så blir det antingen till mitt rum, killen eller päronen.



Idag var det även skypekonferens först mellan Oslo, trollis, trollis och London och sedan joinade en annan trollisbo och Oslo lämnade oss. Himla underbart hur man kan hålla kontakten så enkelt bara genom att snacka på datorn :D Älskar skype!!

Fortfarande inget acceptance pack, mailade SI idag om det. Hoppas inte mitt Placement pack tar lika långt tid..

Ha det så bra

Cornelia

1 comment:

madde said...

Det var väldigt roligt att prata igår :D Så kul att det gick att vara så många! Skype är verkligen bäst, vet inte hur jag skulle klara mig utan de :P