Wednesday, October 27, 2010

Resor i Staterna

Jag har planerat en del resor redan, jag tänker absolut inte sluta utöva min absolut största hobby bara för att jag är i staterna, ser bara det som en ännu större anledning till att resa!!
Här är i alla fall en lista på platser jag vill se;
  • Cancun /Acapulco, Mexico
  • Canada, inga preferenser på platser än..
  • Las Vegas
  • LA
  • Texas
  • Yosemite och eller Skidor i mellanvästern
  • Någon av North/South Dakota
  • New Mexico
  • Arizona
  • Graceland
  • Seattle
  • New York så klart..
Sedan lär de ju bli någon tripp till Kentucky förr eller senare och hälsa på folk..

Kommer säkert dyka upp fler ställen också, men jag har ju redan sätt en hel del av "det man ska se" så vi får väl se vad jag hittar på :D

Ha det så bra

Cornelia

No comments: