Wednesday, October 27, 2010

Arbete

Hoho kära läsare!
Idag skulle jag jobba, från 7-16, något som fick mig att kasta mig upp ur sängen var att jag plötsligt upptäckte att klockan var 07.02, crap! Gick dock bra eftersom vi har rapport den första halvtimmen och jag var på jobbet 07.26! Brukar bli helt panikslagen när jag upptäcker att jag försover mig och hela dagen brukar bli på ända, men inte idag. Istället var det mer som ett konstaterande, jag har försovit mig, men nu måste jag jobba! har fått jobb både imorgon och fredag så det blir till att ha jobbat varje dag denna vecka, kommer få en härlig lön i november som säkert kommer användas till underbara resor i staterna!

En annan spännande sak som jag nyss upptäckte är att jag har nageltrång, är verkligen inte bekvämt!!

Jag tror jag får följa upp detta inlägget med ett mer USA relaterat inlägg.. Oh well, alla mina läsare kanske inte har behov av det så ni får hålla tillgodo med detta så länge :P

Ha det så bra!

No comments: