Tuesday, October 26, 2010

20 dagar

Idag är det 20 dagar tills jag åker, har skrivit ut olika lappar som jag sätter på kläder som definitivt ska med, som kanske ska med och som ja skickar med andra.

Här är ett exempel, på raden under skriver jag en beskrivning på plagget så jag kan använda dem innan jag åker men ändå har koll!

Ska skriva en lista på T-shirtar och skor som ska med, har som tur är en kompis och hennes syster som kommer i Januari så där tänkte jag packa lite mer somriga kläder, tror inte jag behöver en hel väska till men med dem har jag nog ändå typ 10 kg jag kan skicka med, tror dock inte att det blir så mycket, vet hur mycket man köper när man är där..

Ha det så bra

Cornelia

2 comments:

Nathalie said...

Tack, tack, tack for alla dina kommentarer Cornelia! De peppar! Vart I USA var du utbytesstudent och hur lange sedan ar det? :)

Marie said...

Tack för en bra blog Cornelia! Riktigt bra tips har du och du inspererar en :) Snart drar vi :D <3