Monday, October 25, 2010

Tre veckor

Idag kom mitt pass, fattade först inte alls vad det kunde vara, men efter några minuter gick det upp för mig att det enda det kunde vara var just mitt pass eftersom det ju skickas med rekommenderad post. Jag har dock inte hämtat ut det än, gör nog det imorgon, hade det varit något problem med visumet skulle jag nog ha fått reda på det på ambassaden och jag vet ju redan hur det kommer se ut..

Idag var det en trevlig dag, lite mysigt jobb, skype med Boggan och lite packningsförberedelser, skriver ett eget lite inlägg om det sedan.. När jag cyklade hem från jobbet var jag plötsligt alldeles skakig och orolig i magen, nervositet och chock över att jag åker så snart!! Tre veckor!!

Vi får väl se om jag får tag i min kära vän ikväll så vi kan skypa, har försökt få till detta i typ en vecka nu och vi lyckas typ aldrig vara online samtidigt.. Problemet är att han bor åtta timmar tillbaka i tiden så det är ju inte helt enkelt..

Ha det bra och godkväll

Cornelia

No comments: