Tuesday, October 12, 2010

Tuesday's great

Jag älskar att resa som många av er nog redan vet, så fort det sitter några papp på kontot så börjar min hjärna smida planer om var jag ska resa härnäst. Jag tror att mitt sug efter att resa får ha stillats för i år, jag kommer ha besökt (och stannat kvar sista gången) USA 3 gånger samt hunnit att bo i Tyskland, besökt Danmark och varit på Sicilien. I November lämnar jag Sverige för en tid, hur länge får vi se men jag hoppas att allt går som det ska och att jag blir kvar i minst ett år. Jag börjar känna mig otålig, vill bara åka nu men jag är ganska övertygad om att tiden här hemma kommer gå fortare och fortare.

Nästa vecka ska visum fixas, blir en tripp till STHLM med kära Issa i några dagar och sedan högskoleprovet. I helgen blir det party och innan dess vankas jobb. Har börjat skissa på en "innan jag åker lista", vissa saker kommer jag ta tag i på mina arbetsfria dagar och vissa saker måste jag snart ta tag i. Eftersom jag planerar att köpa böcker och liknande på internet så tar ju det några dagar att få osv.

Nu ska jag grunna på födelsedagspresent!
Ha det så bra

Cornelia

No comments: