Monday, November 8, 2010

7

Igår spenderades kvällen med Patte, popcorn och film. Vi tittade på The Proposal, kanske inte världens bästa film men var precis vad jag orkade efter en "hård" helg. Drack både julmust och glögg igår, mmmm!!

Eftersom jag inte jobbar idag kanske jag ska passa på att göra lite saker jag verkligen behöver, typ ta upp massa skor jag inte kommer använda men ska ha med. Göra en sommarkläder/skor hög och lite sånt.

Jag funderar på att ha de kläder jag tänker ha i CT i mitt handbagage så behöver jag inte ens öppna den stora väskan och rota runt där...

Ha det så bra

Cornelia

1 comment:

cassandra said...

haha åh vad gott med julmust och glögg!! ;) lite avis på dig nu!

Men hur trycker jag på dem då? ska jag bara skriva ge mig en familj! haha nej jag har ingen aning om hur jag ska göra det, tips?? :D