Thursday, November 11, 2010

Don't stand in the doorway don't block up the hall

Har nu fått mitt IKK (internationella körkort), det står på Franska och känns inte som att poliserna i USA kommer bli mycket klokare efter att ha tittat på det men men.. Fick mitt Motormännen -medlemskort här om dagen också så nu kan jag bevisa att jag är medlem på riktigt :P
Har printat både flygbiljett och tågbiljett.
Har börjat försöka packa, men det känns som att jag redan gett upp, vill inte behöva rota runt i packningen efter att jag är färdig, och en hel del grejer vill jag inte lägga ner än..

Idag jagade jag runt hela stan, systemet, coop, bokia, apoteksgruppen, apoteket, gina tricot, konsum hörngatan och till sist kunde jag åka hem efter att ha varit på ärenderunda i drygt tre timmar! Men nu är allting inhandlat inför imorgon och inför måndag. Var tvungen att köpa alla allergimediciner och så vilket gick på över 900 spänn och sen fick jag gå till det riktiga apoteket för att köpa saker i småflaskor! Så nu får jag vara rustad för ett år tycker jag!

Men idag har pengar fullständigt flödat, var beredd på det men känns ändå inte så kul att notan på apoteket blir över 1 000 kr. tror att man kan ha mycket roligare för dom pengarna än att köpa mediciner, i alla fall när det är receptfria allergimediciner.. Morfin hade ju kanske varit lite roligare haha..

Imorgon blir det party, det ser jag väldigt mycket fram emot!! Ska bli kul att ha en riktig finmiddag med mina tjejer. Några av dem kan ju inte komma av olika anledningar, men de är med oss i tanke och hjärta!

Nu ska jag vila, Ha det så bra

Cornelia

No comments: