Thursday, November 4, 2010

You go to bed, I go to breakfast

Godmorgon kära människor!!
Denna morgon började tidigt med ett samtal med andra sidan jorden, närmare bestämt med min gamla värdkusin som jag nog bara kommer kalla Andrew nu eftersom jag ju snart kommer få nya värdsläktingar! Hur som helt så har vi skypat en del de senaste veckorna och verkligen återupptagit kontakten vilket verkligen är jätte kul eftersom han är en så jag verkligen har connectat med och trots att vi inte pratat på flera år så är det liksom precis som att vårt första djupa samtal i hans kök ägde rum igår!

Idag blir det promenad med kära I-P och hennes söta vovsing!! Det kan behövas, se blir det nog lite fika kanske :P Idag ska jag försöka skicka in mina körkortspapper så jag hinner få det innan ja åker! Hoppas förresten att mitt motormännen-kort hinner komma innan också! Måste verkligen börja inventera apoteket nu också och se vad jag ska ha med mig, det är ju också vikt i bagaget!! Gillar inte riktigt det, men allergimediciner behöver jag ju ha med mig så den smällen får jag väl ta, kan ju ha lite i handbabaget också om det är så! Ska väl göra en uppdatering om detta med att packa igen också!

Ha det så bra

Cornelia

No comments: