Friday, December 10, 2010

Antagligen antagningar

För skojs skull sökte jag till högskolan, Sjuksköterska i Linköping,och med mitt kick ass bra högskoleprov så kom jag in, på första antaget! Känns bra att veta även fast jag ju så klart inte ska börja läsa nu.. :D

Något som är ännu roligare, fast som inte förvånar mig det minsta är att en kär vän med en otroligt effektiv hjärna kommit in på jurist i Lund till våren och ska börja plugga! Nu har jag två blivande jurister i min vänskapskrets! Jag känner mig ganska trygg med den vetskapen faktiskt :D

Är så stolt över alla mina vänner, var ni har tagit er i livet och bara det faktum att ni är så underbara :D
Grattis Bogge!!

Stör mig på att jag måste vänta en vecka till på ett nytt Grey's Anatomy avsnitt, jädra trams med att ha en Opera-intervju istället!! Tur att hennes egen kanal snart startar så att detta inte upprepas!

Godnatt

Cornelia

1 comment:

cassandra said...

jaa det var aas bra verkligen! slipper jag tönka på det när jag kommer hem, sen var det billigare här också så det är ju bra!:)

juste tnkte fråga en sak, när ska man betala in avgiften 350euro och visumavgiften? :)

Tänkte att du kanske vet det :P