Tuesday, December 7, 2010

Host host här och nys fräs där..

Min pojke hostade mer än vanligt under sin nap igår och flera barn på skolan hostade när jag hämtade dem. Igår verkade han ha lite feber på kvällen och var allmänt hängig, imorse när jag gick upp var han fortfarande inte vaken, vaknade nästan inte förrän klockan var 8 och verkade vara ganska hängig då också och med en rinnande näsa.. Jag börjar känna lite i näsan, halsen och känner på mig att ja nog kommer bli sjuk, men det är helt väntat. Dessotom tror jag att jag kommer bli jätte sjuk fast hoppas så klart inte det, vi får se hur det slutar har iaf ett apotek med mig att kurera mig med, plus alla superbra läkemedel de har här!

Ha det gott, gott folk.. När vi ändå snackar sjukdomar kan jag också ge er en uppdatering av mina tår som tappade känseln, den är fortfarande borta fast jag har vant mig ganska mycket nu så det känns inte så konstigt längre!

Cornelia

2 comments:

mickis said...

stackars dina tår! fy man såg nästan den kvällen när du hoppade runt att det inte var bra med dom små tårna ;) härligt att du har de bra annars (förutom att du börjar bli sjuk) och att du verkar trivas :) men vi saknar dig här hemma!

Issa said...

Usch hoppas dom inte trillar av bara ;)
här är det också sjukt. Var nära på att sjukanmäla mig igår men pallra mig till jobbet ändå