Tuesday, December 21, 2010

A package..

Idag fick jag ett paket.. Paketet kom från Kentucky och Russell springs, jag visste redan vad det innehöll när jag öppnade det. det var nämligen så att jag i torsdags pratade med min kära vän Ashley och medan vi pratade höll hon på att dekorera cupcakes, jag sa då att jag tyckte att hon skulle skicka några till mig på posten och att det ju hade varit sjukt kul om hon faktiskt gjorde det.. Och det visade sig vara sjukt kul, har fnissat hela kvällen och har ätit två stycken.. Paketet kom med muffins odekorerade och två olika glasyrer och strössel... Det fanns även lite annat smått och gott i paketet.. Tror det får bli en trip till UPS eller fedex imorgon, måste ju skicka iaf ngt litet..

Thank you Ashley, THIS IS SO AWESOME YOU DON'T EVEN KNOW!!!!








YUMMY!!

No comments: