Sunday, December 19, 2010

DC in my hand

Tack så jätte mycket för alla era kommentarer, värmer att veta att ni vill hålla koll på vad jag hittar på..
För at svara på en kommentar från min kära marre så har jag firat jul utomlands tidigare, när jag var sexton och bodde i Kentucky sm utbytesstudent.. Om ni går tillbaka till de första inläggen i min blogg från 2006/2007 så kan ni läsa lite om det..

Idag ska vi till deras hus i Broadwater, nu ska vi fira hennes brors jul för sen åker han och hans man till Hawaii och firar jul... Gött för dom liksom! Ska bli mysigt att träffa släkten igen och allt, mysigt att få lite julstämning också :D

Igår gjorde jag min stad, vi spanade in vita huset i sin julskrud, kollade på en neon fylld julgran och mös.. Kallt var det dock och jag var övertygad om att jag idag skulle vakna med en bihåleinflammation, men inte värre än tidigare dagar på det området fast igår spände det som sören.. Hur som helst gick allt mycket bra och DC känns trots allt i downtown som en säker stad att spatsera i.. Polisbilar som står placerade vid alla monument tycker jag känns tryggt..Det enda som är dumt är att min kamera så klart dog, men jag tog lite bilder med min iphone.. Måse fixa så att jag kan ladda upp bilder direkt från den så ni faktiskt får se lite mer i bild av vad jag pysslar med..

Hoppas ni har det bra där hemma och fortsätt kommentera :D

Cornelia

No comments: