Thursday, January 20, 2011

Jasså Semester

Min Vpappa: "så har du bestämt dig för var du ska åka på din resa?"
Jag "What?"
VP förtydligar att jag har semester den 29:e till 6:e feb vilket inte varit helt spikat/ jag helt glömt bort, är inte det gött att man glömmer att man har semester...

Nu återstår ju bara frågan, är någon annan ledig så jag kan åka iväg någonstans?? Har ingen aning om vart jag vill så därför vore det bra med ett resesällskap som hade lite mer preferenser än det.. Just nu vill jag till billig värme (som inte är solariet) men vi får se hur det blir med det...

Annars kanske det blir en tripp till Ashley i KY för att hälsa på henne på college, skulle vara kul men är ju kanske lite mycket att vara där i över en vecka liksom..

Oh well, håller er uppdaterade, känner någon för ett besök eller så vet ni att ni är så välkomna så mellan 29:e jan och 6 feb!!

Ha det gott

1 comment:

Micle Jack said...

miglitol 50 mg The images of incidental effects incorporate chills, cold sweat, obscured vision, tipsiness, tiredness, shaking, fast pulse, shortcoming, migraine, swooning, shivering of the hands or feet, or yearning. Try not to operate table sugar or drink non-diet soft beverages to assuage these symptoms since it postpones the breakdown of table sugar.