Monday, January 24, 2011

My very own street!

Min gata i New York som vi sprang på i Greenwich Village när jag crashade Malin och Stinas semester!!


Igår hände förresten något helt otroligt, min pekplatta på datorn som inte fungerat på ungefär en månad bestämde sig helt plötsligt för att komma tillbaka till liv. Jag satte datorn i Katrins knä och vips så fungerar den, jag gjorde ett mycket dramatiskt läte och Katrin blev jätte rädd eftersom hon trodde att jag lät för att hon hade förstört något.. Helt sjukt att den bara började fungera!!!

Har haft en trevlig helg och önskar mig just nu en ny garderob mer än allt annat :P När man bor i ett rum som är så här skrutt-litet så behöver det verkligen vara superorganiserat och väldigt mycket effektiv förvaring!

Ha det gott, nu måste jag verkligen sova!!!!

Cornelia

No comments: