Tuesday, February 8, 2011

Schema Måndagar

Min vecka ser ungefär så här..

Måndag:
G skola mellan 9-13, jag går upp strax efter 7.30 och käkar frulle, servar G med frukost, fixar lunchlådan, hjälpe G med morgon sysslorna (klä på sid, bädda sängen etc.)

När grannen har hämtat upp G klär jag på mig, kollar vad som behöver handlas och drar iväg.. Planen är dock att jag på min lediga tid ska börja träna (första gången idag..)

Hämtar G och grannens dotter S på skolan och kör hem oss, G leker en stund och sen är det nap-time.. Vid klockan 17 brukar han vakna till liv och då blir lektid (han leker mycket själv). Och jag tvättar kanske lite eller pysslar lite med vad som behöver göras. Efter sju brukar värdpäronen dyka upp och då fixar vi mat, käkar och runt nio brukar jag gå ner till mig..

Fullt upp är det..

Ska skriva ett inlägg om Chicago också, I know..

Ha det så gott

Cornelia

1 comment:

Farsan said...

Vad är det för 85 dagar kvar till USA?