Thursday, February 3, 2011

Dessa dagar..

Hunden ligger här bredvid mig och snarkar, gick på "långpromenad" igår och en kortis idag, sånt man har tid med när man är "barnfri"..

Känner mig lite stressad inför morgondagen, ska med K till Ikea är planen, och måste samtidigt hinna handla lite mat och pojken kommer dyka upp mellan 14 och 15.. Hade faktiskt glömt bort att han skulle komma hem eftersom jag ju bara kommer jobba imorgon em på hela veckan :P Dessutom visste jag inte vilken tid de skulle dyka upp förrän ikväll, efter att vi planerat Ikea-trippen. Nåväl, det löser sig på ett eller annat sätt!

Jag kan också säga att jag idag blev glad att jag redan köpt gymmedlemskap, skit dock att jag är förkyld igen, men nu kan jag iaf börja bli hälsosam och gå ner några av mina pounds!!

Jag känner mig också lite brydd över vår resa till Chicago, eftersom de haft den värsta snöstormen på xx år och typ 4 000 flighter är inställda så är det ju inte helt lovande.. Det har tydligen blåst extremt mycket där uppe, såg bilder på nyheterna där folk höll på att blåsa omkull, bilder även en viking som jag faktisk blir häpen över..

Nåväl, imorgon så kommer vi kunna få reda på huruvida vår flight ser ut att fortfarande vara i tid eller inte.. Kan inte ens föreställa mig hur mycket flygbolagens logistiker har att göra nu.. Huvaligen! Bara de fixar så att våra flighter går som de ska så är jag nöjd :P

Regards,

Cornelia Lundgren

No comments: