Tuesday, February 1, 2011

Plastpengarna har satts i brand!!

Måndagen den 31 Januari, 2011 blev en dyr dag. Både mitt MasterCard och Visa-kort har satts i brand!

På fredag flyger jag nämligen till Chicago för en weekend med min kompis Sindy! Vi flyger 7.25 på morgonen och är framme runt elva på förmiddagen och hem på söndag kl 14! Inte nog med att hotell och flyg bokats.. Jag tror jag har fått lite hybris, därför att efter att lite sporadiskt tittat på resväskor på Macys hemsida finner jag att det har stor rea på Diane Von Furstenbergs resväskor som är mycket snygga.


När vi flög hem från Florida såg jag nämligen en resenär som hade en lite käck carry-on väska som var mer som en designad bag. Detta har jag nu köpt!! Dock är det tveksamt om den hinner komma innan vi åker till Chicago, men jag är väldigt säker på att jag kommer få stor användning av den framöver. Det kommer spenderas en natt på hotell i DC när Matt och Chris (D:s bror) gifter sig, och när R:s bror gifter sig i NY (och jag inte är hemma med en nyförlöst värdmamma plus bäbis) kommer det också handla om några nätter på hotell, plus att jag så klart kommer krasha mina pärons semester hit några nätter och behöva något snyggt att packa i då också.. Jag summerar alltså detta som ett mycket nödvändigt och välbehövligt köp!

Till detta kan ju också tilläggas att jag ju faktisk reser så mycket jag bara absolut kan!

2 comments:

Issa said...

Blir ju kanske årets 2:a bästa köp :) snygg var den i alla fall :D

Cornelia said...

buuuuu!