Wednesday, April 27, 2011

Sandaler

Idag har jag gjort ett av årets inköp! Jag har köpt ett par rejäla riktiga sandaler, och det känns som att jag svävar på moln! Jag var på jakt efter ett par sandaler och så fort jag tog på mig dessa visste jag att de inte skulle få stanna i affären längre än absolut nödvändigt, jag har gått omkring i dem hela dagen och verkligen njutit!! Jag älskar Tevas saker, deras flip flops är helt underbara, och håller i flera säsonger, tror andra har upptäckt detta också för jag har jagat runt efter dem på flera ställen utan framgång, få beställa dem på internet istället..

Nu försöker jag uppdatera och få inget tillbaka, ni bara klagar!! Jo, jag fick en kommentar som uppskattades, tack Sofie :)

Ha det så bra

Cornelia

3 comments:

lovisa said...

Vill ha bild!!!! :-D. <3

Jennifer said...

Jag läser Corre och klickar i reactions :) Så jag läser alltid ska du veta :D

Sofie said...

Ja varsågod :) Men det är inte alltid det går att kommentera. varför vet jag inte..