Saturday, June 11, 2011

Entertainment

Flygplatser är ett av mina favoritställen att befinna sig på, det finns människor från alla ställen, samhällsklasser och som ska till alla möjliga platser och göra God knows what. När jag skulle checkade in stod det till exempel en man med två enorma väskor och en CYKEL på sin bagagevagn. Blev helt klart full i skratt, vem tar med sig en jädra cykel när man ska på semester liksom??!! När jag skulle igenom säkerhetskontrollen var det en som jobbade där som höll låda. Han rabblade hur mycket som helst och var skitrolig. Typ "id doesn't matter if it's Paul Mitchell schampo or Johnson and Johnson, if it doesn't fit the restictions please throw it away" och under hela tiden jag stod där malde han p med allt möjligt, samma sak om att skor skulle av, klockor skulle av och det spelade ingen roll om det var Rolex eller Kenth Cole.

Förresten sitter det någon i min närhet som luktar sprit, typ alkoholist stank liksom!! Åker ju förvisso till Danmark så man vet ju aldrig med dem, gamlingarna bakom mig kanske skulle lugna nerverna med en flaska Jack Daniels?!!

Underhållande är amerikanarna helt klart! Vi får se om jag verkligen klarar två veckor av sur-Sverige :O

Ha det så gott kära ni,

See you later Washington!

1 comment:

Ida said...

Verkar som att jag klarar mig :D Vägde väskan idag och den var på 20 kg - men tack för tipset!